Conditii de schimb sau returnare a marfii
Conform noțiunii din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor, Cumpărătorul are dreptul de a returna produs/marfa procurată din anumite motive în timp de 14 zile de la ziua achitării. Mijloacele bănești sunt returnate pe cardul de pe care s-a efectuat cumpărătura.
Articolele enumerate mai jos nu pot fi schimbate sau returnate, în conformitate cu Anexa nr.2 a Hotărârii Guvernului №1465 din 08.12.2003 (MO248-253/19.12.2003), în redacția Hotărârii Guvernului №1188 din 02.11.2007 (МО175/09.11.2007).
1. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
2. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate pentru îngrijirea corpului).
3. Articole de parfumerie şi cosmetică.
4. Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
5. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
6. Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie, ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane)
7. Jucării
Contactele companiei in caz de retur: +373 784 100 10
Termenul de procesare a cererii de retur: 3 zile de la data la care Garminplus intra in posesia produsului returnat.
Condițiile de retur:
Dacă ați cumpărat un produs online cu livrare la domiciliu, aveți, de asemenea, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile. Returul se face fizic de către client pe adresa Chisinau, str. Muncești 121A.
În cazul în care la momentul adresării consumatorului, unitatea de comerţ nu dispune de un produs identic celui returnat, consumatorul este în drept să ceară restituirea sumei plătite pentru produs. În astfel de cazuri, cumparatorul prezintă bonul de casă sau un alt document care confirmă actul procurării produsului, împreună cu produsul vândut, iar vânzătorul primește produsul respectiv şi restituie suma plătită.
Notă: Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare se efectuează dacă acest produs nu a fost utilizat (şi-a păstrat aspectul exterior, sigiliile şi etichetele), proprietăţile de consum.
Clientul preda produsul în magazin cu toate componentele, accesoriile, inclusiv manuale și certificate de garantie, obligatoriu însoțit de factură/ bon fiscal și de dovada plății, în baza unui proces verbal de predare primire.
Garminplus SRL va face o evaluare a stării produsului, inclusiv în ceea ce privește componentele și accesoriile acestuia. Evaluarea produsului predat în magazin se va face pe loc de către consultantul in vânzări.
În situația returului în magazin, dacă clientului optează pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului și prețul noului produs (sau, după caz, va achita diferenta de bani).